Reparatieservice

Bij ieder productie-, montage-, servicebedrijf of verkooporganisatie komt het weleens voor dat er in het leveringstraject of op de bouwplaats een beschadiging ontstaat. De gevolgen kunnen dan zijn: U kunt het product niet uitleveren, het project kan niet worden opgeleverd of de factuur wordt niet betaald en dus een ontevreden klant. Vervanging is vaak duur of zelfs niet mogelijk of lange levertijden.

Onze specialisten kunnen ter plaatse, zonder hak- en breekwerk, deze beschadiging verhelpen. Het enige waar U voor moet zorgen is dat de schadeplaats schoon, vetvrij en zonder obstakels is. De meeste schades in sanitair, leer, gietvloeren, massief hout, melamine, fineer, trespa, HPL, laminaat, PVC, kunststof, acryl, keramiek, porselein, marmer, graniet, composiet, steen, aluminium etc. zijn zeer goed te repareren. Onze specialisten zijn in het bezit van het VCA-certificaat.

Reparaties die wij kunnen verrichten zijn kleine tot middelgrote schades aan kanten, hoeken of in de oppervlakte, val- en stootschades, krassen, gaten, uitgebroken scharnieren, verkeerd geboord hang- en sluitwerk, brand(schades)plekken etc. in:

  • Sanitair (bad, douchebak, toiletpot, vloer- en wandtegels, werkblad)
  • Leer (bank, fauteuil, eetkamer stoel, autostoel, dashboard, kunststof zijpanelen auto)
  • Aanrecht-, werk- en keukenbladen van graniet, composiet, marmer en met kunststof toplaag
  • Deuren en wanden voorzien van HPL toplaag, melamine enz. door de `deurendokter`
  • Kozijnen, ramen (kunststof, pvc, hout, aluminium)
  • Parket vloeren, laminaat, gietvloeren, massief houten vloeren, linoleum en vloertegels
  • Meubels en interieurs
  • Piano´s en vleugels


Maatregelen als gevolg van het coronavirus
Wij realiseren ons dat het ook onze plicht is om de nodige maatregelen te nemen. De gezondheid en veiligheid van U en onze medewerkers heeft onze prioriteit. Waar het kan proberen wij de service te verlenen die u van ons gewend bent als schadehersteller. Graag stellen wij u op de hoogte van de maatregelen die reeds zijn genomen:

  • Het beoordelen van schades vindt plaats aan de hand van toegezonden foto’s.
  • Bij reparatie ter plaatse/locatie houden we rekening met:
  • Hygiëne is op dit moment erg belangrijk. Onze medewerkers zijn zich hiervan erg bewust en nemen extra maatregelen zoals vaak en goed handen wassen.
  • Onze medewerkers hebben in hun auto desinfecterende spray om na elk bezoek de handen te desinfecteren.
  • Onze medewerkers houden voldoende afstand en schudden geen handen.
  • De klant hoeft geen handtekening te zetten op de tablet van onze medewerker. Onze medewerker noteert graag de voor- en achternaam als bewijs van akkoord reparatie. Een eventuele opmerking van de klant kan de medewerker in de tablet noteren en dit aan de klant tonen.
  • Bij contante betalingen van particulieren verzoeken wij hen het geldbedrag (op tafel) neer te leggen. Hierna kan onze medewerker dit oppakken.
  • Wij vragen bij griep- en verkoudheidsverschijnselen de afspraak te verzetten.
  • Wij vragen begrip als wij door uitval van medewerker(s) een afspraak toch moeten verzetten of annuleren.

Wij volgen de ontwikkelingen omtrent het virus op de voet en zullen extra maatregelen nemen als dit nodig blijkt.

 

Contactgegevens schadeadres:


 

Contactgegevens werkadres :